Khamis, 22 Mac 2012

Sistem Token

Buku Token



Sistem Ekonomi Token ni saya dah guna dari Tahun 2009 lagi. Memang berkesan, ianya dapat memotivasikan murid untuk belajar dan mendisiplinkan murid. Part yang paling seronok nak tengok murid berlumba2 untuk mendapatkan hadiah, dan hadiah yang paling mereka suka sudah tentulah hadiah misteri. Tapi bukan senang nak dapat tau :). Saya mengajar di kawasan luar bandar, semua anak-anak murid saya terdiri dari golongan miskin dan miskin tegar. Oleh yang demikian, hadiah yang saya beri adalah bersesuaian dengan keperluan mereka. Kalau cikgu2 berminat dengan buku token ini dan cara untuk menggunakannya sila tinggalkan alamat email anda di bahagian ulasan. Saya akan emailkan softcopynya (PERCUMA) kepada anda. Terima kasih & Jumpa lagi.

58 ulasan:

  1. naimazhar91@gmail.com

    tq cikgu... ^_^

    BalasPadam
  2. salam, cikgu, saya pun berminat nak belajar mengenai sistem token ni, harap cikgu boleh bantu:)
    aku_qiro@yahoo.com

    BalasPadam
  3. salam cikgu, saya berminat dengan buku token yg cikgu lakukan..harap cikgu dapat bantu saya..
    amizah_90@yahoo.com.my

    BalasPadam
  4. lululyn91@gmail.com

    harap cikgu dapat boleh tolong :) terima kasih

    BalasPadam
  5. baiziela89@gmail.com...tq cikgu..saya berminat nak dapatkan sistem token ini

    BalasPadam
  6. cikgu sy pun nak ...ble bg tak? meg_collin@yahoo.com :)

    BalasPadam
  7. assalam, boleh tak cik terangkan bgaimana guna buku token tu?..kalau boleh dptkn softcopynye skali pn bagus..^^ tkasih..moga Allah sje yg mmbalasya..ini email sy..my_ikin@yahoo.com

    BalasPadam
  8. As salam cikgu...sy pun nak buku token ini...sgt mnrik dan bersesuaian untuk kanak-kanak prasekolah...ini email saya eylahuda@ymail.com....terima kasih ye cikgu... (^_^)

    BalasPadam
  9. as salam cikgu, sa nak jgak..
    yakuzoul13@gmail.com

    BalasPadam
  10. Sy pn nk jugak..
    kasya_ira@hotmail.com
    Terima kasih..:)))

    BalasPadam
  11. sy pndatang baru dlm dunia pendidikan khas,,mntak tunjuk ajar guru berpengalaman..
    wan_yuhiesa@yahoo.com

    BalasPadam
  12. Saya berminat dengan buku token cikgu, boleh emailkan kepada saya...mailnellz91@yahoo.com

    BalasPadam
  13. sy brminat dgn buku token yg cikgu wat...boleh emelkn pd sy... ifa_smiley@yahoo.com.my

    BalasPadam
  14. mohon maaf dah lama tak update blog, inform akak semula jika belum terima bahan ye. selamat berpuasa.

    BalasPadam
  15. mystory156@gmail.com
    terima kasih..

    BalasPadam
  16. zeckirwan@gmail.com
    terima kasih....

    BalasPadam
  17. cigku saya nk...
    ashajoy66@gmail.com

    BalasPadam
  18. cikgu, saya bermnat.. boleh beritahu cara menggunakannya?
    fadhilah1992@gmail.com

    BalasPadam
  19. namihayahaya@gmail.com
    terima kasih

    BalasPadam
  20. ainarifin84@gmail.com
    tma ksih yerr

    BalasPadam
  21. Saya dah email, semoga bermanfaat.

    BalasPadam
  22. tlg email kpd sy juga.terima kasih

    bluemercury89_sss@yahoo.com

    BalasPadam
  23. mohon emailkan kepada saya juga boleh???

    noorasimah.ismail@yahoo.com.my

    BalasPadam
  24. macam mana nak guna token ni...

    mohon emailkan kepada saya.Tq
    nani_rie76@yahoo.com

    BalasPadam
  25. macam mana nak guna token ni...

    mohon emailkan kepada saya.Tq
    nani_rie76@yahoo.com

    BalasPadam
  26. sy dah send bahan2 buku token, moga bermanfaat :)

    BalasPadam
  27. www.facebook.com/cekguadda
    boleh follow page cekguadda utk bahan2 bbm yg lain

    BalasPadam
  28. Salam cikgu.. Saya juga berminat untuk mendapat sistem token ini.. Terima kasih banyak banyak cikgu.. =)
    werntheng@hotmail.com

    BalasPadam
  29. salam..sy juga berminat utk buku token ekonomi ni..email sy shahartini81@yahoo.com.

    terima kasih

    BalasPadam
  30. salam cg.. sy pun berminat dengan sistem token ini.. boleh emelkan ke nr.atie.ibrahim@gmail.com

    terima kasih cikgu..

    BalasPadam
  31. salam, cikgu, saya pun berminat belajar mengenai sistem token ni, harap cikgu boleh bantu:)

    abdillahhusni.ha@gmail.com

    BalasPadam
  32. Salam cikgu, sy berminat nk belajar sistem token ni... tolong ajarkan ye 🙏🏻😊

    samakamoochinta@yahoo.com

    BalasPadam
  33. Assalammualaikum cikgu. Saya pn berminat dgn sistem token ini. Harap cikgu boleh emailkan ke

    syirazul88@yahoo.com

    BalasPadam
  34. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  35. Saya pun berminat. Harap dpt emailkan kpd saya di (rolaimi@gmail.com) brsama2 cara nak mgunakannya.
    Jazakallahu khoiran.

    BalasPadam
  36. boleh emailkan softcopynye, saye berminat dgn idea ni..
    Email sye : nur.izzuren@gmail.com

    BalasPadam
  37. Assalamualaikum cikgu adda... Share kat email sy juga pleaseee... 😀 amalinaradzuan@gmail.com.. Tq😊

    BalasPadam
  38. Salam cikgu, boleh emailkan kepada saya, nak apply sistem token ini pada murid pemulihan saya. terima kasih. ini email saya annenat31@gmail.com

    BalasPadam
  39. cikgu boleh emailkan.. untuk aplikasi kepada murid masalah pendengaran.. ini email saya..
    nurzaratulularazuan@gmail.com

    BalasPadam
  40. Salam cgu..bile emailkan pd,saya..qmfitnesscentre@gmail.com..tq atas perkongsian...

    BalasPadam
  41. saya juga cikgu.. hehe
    aslakhatuz1997@gmail.com

    BalasPadam
  42. Sy nak soft copy cikgu. Terima kasih☺☺☺

    catalystpure@gmail.com

    BalasPadam
  43. saya nak juga cikgu.

    email : monimalusin@gmail.com
    terima kasih

    BalasPadam
  44. Assalam Ckg, Saya berminat nak menggunakannya. Email saya azlili_muslim@yahoo.com

    BalasPadam
  45. Assalam cikgu .saya berminat mahu cuba token ekonomi ini farahinabdulsalam@gmail com

    BalasPadam
  46. Assalamualaikum... Saya berminat utk dptkn buku token ni..

    BalasPadam
  47. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  48. assalamualaikum, sy berminat poouu21@yahoo.com

    BalasPadam
  49. Assalamualaikum..berminat dgn buku token..terima kasih

    BalasPadam
  50. Saya berminat boleh emailkan mtab9095@gmail.com

    BalasPadam
  51. Assalamualaikum ...sy jg berminat dgn Buku token.Mohon emailkan: norizan.2407@gmail.com

    BalasPadam